IGNORE O TEMPO PRESENTE

IGNORE THE PRESENT TIME searching for crimes and crimes against me in her old notebooks i feel a little disappointed for didn't find anything special but i know all the shit from the past and when i get into these lonely and destroyed buildings i'm not the architect i'm the bricklayer doin' my dirty job every floor constructed to desconstruction and i insist to come back and look for my buried body under the ruins i've built following my own orders too.
IGNORE O TEMPO PRESENTE
procurando por crimes & crimes contra mim nos velhos cadernos de anotações dela me sinto um pouco desapontado por não encontrar nada de especial mas conheço toda a merda do passado e quando entro nestas solitárias e destruídas construções eu não sou o arquiteto sou o pedreiro fazendo meu trabalho sujo cada andar construído para a descontrução e insisto em voltar e buscar por meu corpo soterrado embaixo das ruínas que construí seguindo minhas próprias ordens também.
bonequinho - Panclasta 4 Life!, 2002